Friday 18 May 2012

ADDICTED

Semua orang ada minat tersendiri. Tak kisah lah minat itu pada apa. Mungkin pada seseorang. Pada sesuatu atau juga pada hidupan. Mungkin juga pada sesuatu jenama. Ianya bergantung kepada apa yang boleh membuatkan mereka berasa bahagia dan gembira.

Kadang-kala ada juga yang cenderung untuk meminati artis, penyanyi dan pelakon. Ada yang sanggup sehingga menampal gambar-gambar artis pujaan mereka. Hebat sangatkah artis yang mereka puja itu? Tak salah dengan apa yang mereka minat. Tapi pada Princess biarlah ianya secara sederhana sahaja.

Ada juga yang Princess lihat sanggup menangis bila artis pujaan mereka maninggal atau ditimpa kemalanggan. Tidak salah untuk bersedih tapi biarlah berpatutan. Ini tidak siap meraung bagai. Lepas itu berhari-hari berkabung atas kematian artis pujaan tersebut.

Ada sesetengah itu Princess lihat terjerit-jetit bila lihat artis pujaan mereka. Dah macam kera kot. Tak payah nak over acting sangat lah kot.

Princess nak cakap sikit.

Masa korang tergila-gilakan artis pujaan korang itu ada tak artis pujaan korang itu ingat atau kenal korang siapa? Tak kan. Tapi Alhamdulillah lah kalau artis yang korang sanjung itu kenal korang.

Pada Princess, tak salah untuk menjadikan sesetengah artis itu sebagai idola. Tapi biarlah sekadar minat untuk cenderung ke arah kebaikan. Jangan terlalu melampaui batas sudah lah.


Princess pula? Hmmm... Princess pun addicted pada seseorang juga. Kalau nampak dia rasa nak jerit-jerit diserang histeria lah pula. Wahahaha... Siapa?


Princess addicted sangat pada Princess's Beloved Husband lah...

Hanya Princess's Beloved Husband yang boleh buat Princess jatuh cinta untuk seumur hidup.


Wahaha....


Nota gila si Princess: Biar jatuh cinta pada husband sendiri jangan pada orang lain...


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments: