Sunday 30 June 2013

REZEKI YANG TAK TERDUGA...



Assalammualaikum all...

Alhamdulillah syukur dengan segala nikmat rezeki yang sentiasa melimpah ke atas diri ku.

Rabu lepas, sesampainya Princess kat rumah dari Terengganu haruslah check mail box dulu. Kot-kot ada surat yang penting kan. Pastu ternampak surat pemberitahuan barang yang tak diserahkan. Maksudnya barang dari pos laju lah. Dan barang tu pula atas nama Princess. Pelik lah kan sebab tetiba je ada orang hantar barang kat Princess.

Esoknya suruh Princess's Beloved Husband pergi pejabat pos kat kawasan Princess ni. Balik je Princess's Beloved Husband dari pejabat pos dia bagi Princess bungkusan. Princess koyakkan bungkusan tu pastu ternampak produk penjagaan muka  dari Safi. Princess cam termenung kejap pastu cari kalau-kalau ada surat ke apa kat dalam bungkusan tu, tapi tak ada pun surat yang berkaitan. Fikir punya fikir baru ingat nak baca sampul bungkusan tu. Tau dari mana? Dari Karangkraf yaw...!!! Lepas tu baru Princess ingat yang Princess pernah hantar satu peraduan dari majalah Hijabista 2 bulan lepas. Ya Princess pelanggan tetap majalah Hijabista okay. Hijabista ni keluaran karangkraf.

Alhamdulillah rezeki dari Allah. Tak sangka pun akan dapat hadiah tu. Princess hantar peraduan tu pun suka-suka je. Tak de niat pun nak menang sangat sebab Princess rasa kalau ada rezeki Alhamdulillah, tapi kalau tak de bukan rezeki lah namanya.

Ini first time Princess hantar peraduan dan Princess dapat hadiah. Walaupun hadiah saguhati tapi Alhamdulillah.

Rezeki Allah itu luas...



Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments: