Saturday 27 July 2013

PRINCESS AND BEAUTY (7)



Assalamualaikum all gorgeous ladies sekalian...

Okay, lama tak kongsi dengan korang tentang beauty yang telah sebati dalam diri ku ini. Uhuks... Berangan lagi.

Kali ni beauty product yang Princess nak kongsi dengan korang adalah....




Johnson's body care.
Naturally White Daily UV Lotion
Micro-pigment sunscreen + active vitamin C & natural milk extract help protect skin's natural-born fairness

Lotion harian SPF8 dengan perlindungan UVA dan UVB. Terdapat campuran extrak susu untuk memelihara kulit. Dirumus menggunakan teknologi mikro-pigmen, ia bertindak sebagai pelindung dari sinar matahari dan melindungi kulit dari menjadi gelap. Mengandungi vitamin C untuk mencerahkan kulit. Untuk memelihara kecerahan semulajadi dan kesihatan kulit.

Yeay!!! Princess suka sangat dengan lotion ni.

Pertama dah tentulah dia boleh mencerahkan kulit kita. Princess pakai tak sampai seminggu kulit yang bermasalah seperti kering menjadi lembut dan halus je. Lagi satu biasanya bila kita pakai lotion pastu terkena air mesti terasa lekit dan terasa seperti berminyak tapi lotion Johnson's body care ni tak macam tu. Lepas pakai dalam 5-10 minit kalau terkena air tak ada rasa melekit tu. Oh, Princess suka sangat dengan lotion ni. Princess baru je guna lotion ni dah nampak kesan. Tersangatlah puas hati. Lain sangat dari jenama lotion yang lain. Kalau lotion lain ambil masa yang lama untuk nampak kesan sebab setakat ni Princess dah guna 5 jenis jenama untuk lotion tapi tak satu pun yang berkenan semuanya try and errow je lebih.

So, dengan lotion Johnson's body care ni dah tak de istilah try and errow sebab ianya awesome!!!

Apa lotion kegemaran korang? Tak salah pelihara kulit sendiri bukan untuk siapa pun untuk diri sendiri dan suami je kan.

Okay lah korang, tata...



Published with Blogger-droid v2.0.4