Thursday 10 January 2013

PRINCESS AND BEAUTY (4)

Assalamualaikum all...

Lamanaya tak cerita tentang beauty-beauty ni. Rindu tak?

Huhu... Okay perasan sebab kononnya ada orang lah yang rindu kat dia.

Okay tak nak cerita panjang. Sekarang ni Princess nak cerita tentang masker lagi.

Sekarang ni duk suka lah sangat dengan masker dari SASATINNIE from SASA... Apa yang best? Oh haruslah best sebab murah kau.. Ahaha.. - Barang murah yang menguntungkan. Eceh...

Okay sebenarnya dah lama guna. Asal masuk SASA je harus grab masker dia dulu pastu baru tengok barang kecantikan lain. Princess biasa beli 4 jenis ni. Ada warna pek yang lain-lain dan ingredients pun lain-lain.

4 jenis maker ni termasuklah ingredients:

- Platinum White Truffle (pek warna kelabu)

- Rose Hip Oil (pink)

- Aloe & Olive (hijau)

- Pomegranate & Collagen (oren)


Semuanya Princess suka.. Tapi yang suka dan seribu kali suka adalah yang ::::

Pek warna kelabu - Platinum White Truffle (Brightening Silky Mask) sesuai untuk kulit yang tona tak sekata. Ia juga boleh mencerahkan kulit wajah.

Pek warna pink - Rose Hip Oil (Tightening & Rejuvenating Silky Mask) sesuai untuk kulit yang pori terbuka. Lepas pakai rasa lembut dan pori pun mengecil. SUKA!!!!

Yang lain pun okay gak tapi kalau nak guna perlu lah tahu kesesuaian kulit wajah kita. Macam Princess dah banyak produk masker Princess guna (jangan tiru macam Princess) sebab Princess nak tahu apa yang berkesan untuk kulit wajah Princess. Alhamdulillah walaupun banyak yang Princess dah guna tapi tetap semuanya okay. Walaupun okay tapi kena berjaga-jaga juga. Patutnya biar kulit tu serasi dengan satu produk saja dulu. Barulah boleh dapat kulit wajah yang bagus.

Penjagaan wajah tu penting bagi setiap wanita sebabnya bukan untuk orang lain tapi untuk pasangan kita yang bernama suami saja. Dan dengan wajah yang bersih ia melambangkan penampilan kita tau...


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments: