Wednesday 15 June 2011

Parent

Oh... Rindunya kat ibu & ayah.. Nak jumpa jauh sangat.. Nun jauh di Kota Kinabalu, Sabah. Uh..Uh.. You all semua jangan keliru ye.. I bukan orang Sabah, tapi orang Johor. My father kerja as a Policeman like my husband. So disebabkan kerja ayah & ibu duk la kat Sabah bersama dengan adik aku yang paling bongsu. Tahun lepas diorang baru pindah duduk Sabah. Sedih gak la sebab perlu berjauhan dengan my father & mother tersayang. Akhir bulan lepas sempena cuti sekolah diorang balik ke semenanjung. Tak lama 2 minggu je. Time tu la nk berkepit dengan ayah aku sebab kami terlalu rapat. Hari Khamis minggu lepas diorang baru je berlepas dari KLIA ke KK. Huhuhu... Siap nangis sambil peluk ibu & ayah. Tak malu sungguh dah besar-besar pun nak nangis. Hahaha. Nasib baik la ada husband yang tak berapa nak pandai pujuk tu. Reda sikit tangisan yang tak berapa nak bergema tu. Huuhuhu..

Ape-ape pun aku tak nak ibu & ayah aku risau. So aku buat cool je bila diorang call. Hahaha... Menyembunyikan perasaan sedih di sebalik gelak tawa. Macam plastik. Ahahahaha....

For my ibu & ayah
-Princess love both of you.....

No comments: