Wednesday 3 April 2013

PRINCESS AND BEAUTY (6)




Assalamualaikum ladies-ladies yang gorgeous...

Hari ni si gorgeous yang diva ni nak kongsi tentang beauty lagi... Eceh... Gorgeous diva lah sangat kan.

Pada korang penting tak menanggalkan sel-sel kulit mati kat tubuh korang?

Kalau soalan ni ditujukan pada Princess haruslah penting sangat-sangat okay... Kerana kecantikan itu sebahagian dari diri ku... Haaa... Boleh.

Tak lah, sebenarnya Princess ni dah terbiasa sejak anak dara sental badan ni dengan lulur. Ahaha... Mula-mula ibu Princess ajar buat lulur dari beras, pastu sebab kemalasan asyik mendatangi diri ni, so Princess ambil jalan senang je. Pergi kedai pilih je mana suka dan beli je lulur yang dah siap jual tu. Murah pun murah. Best pun best. Haa... Senang tak. (Nak senang je lah keje ko.)

Ni lah salah satu jenama yang Princess biasa pakai dan antara lulur yang paling best Princess pernah pakai.

Lulur dari jenama PUTRI BINARI...

(Warna Putih) Putri Binari - Lulur Scrub : Susu Beras

Diadun dengan susu kambing dan susu beras untuk memelihara kelembapan kulit dan menyegarkan kulit. Susu kambing dan susu beras adalah gabungan yang hebat untuk mencerahkan kulit, jadikan kulit selembut sutera dan cerah seperti mutiara.

(Warna Pink) Putri Binari - Lulur Scrub : Bunga Chrysan

Diadun dengan bunga-bunga, bertindak membersih secara lembut dan memelihara kelembapan semulajadi kulit, Echinacea dalam formulasi lulur ini dapat mengelakkan bau badan, diadun sekali biji bunga matahari untuk melembutkan kulit agar kulit lembut, halus dengan haruman yang menarik.

Lulur ni kalau ikutkan seminggu 2 kali je pakai. Tapi disebabkan Princess ni terlebih rajin lah kan... Princess guna 2 hari sekali. Sebab bau dia best lah Princess suka pakai. Segala tok nenek daki dan sel-sel kulit mati boleh tanggal. Kulit pun nampak berseri je ko.

Haa... Menarik tak. Dari anak dara lagi Princess pakai lulur Putri Binari ni. Memang best. Ada beberapa lagi variasi lulur ni tapi Princess tak pernah cuba sebab dah setia pada yang 2 ni. Ahaks...

Sebab tu tangan dan kulit Princess terasa lembut kalau disentuh. Bukan nak 'up'kan diri sendiri ya tapi Princess's Beloved Husband dan orang-orang disekeliling Princess yang cakap. Sampai ada yang sangka Princess ni kurang buat kerja rumah.

Ohoi... Boleh pulak cakap macam tu. Kenapa? Tangan lembut menunjukkan kau seorang yang malas ke?

Kerja rumah tetap dilaksanakan, kemas rumah dah jadi tanggungjawab. Tangan yang lembut pulak dah jadi salah satu tanggungjawab seorang isteri pada suaminya tau.

Nanti suami I nak pegang-pegang tangan nanti. Dari sentuhan tangan lah kita ambil hati suami tau. Eh. Cerita bab kawin pulak...

Okay... Korang pulak ada lulur pilihan hati tak?

Tak salah manjakan diri ni sekali-sekala. Sebab sebagai wanita kecantikan tu hanya untuk lelaki bernama suami. So... Penting menjaga penampilan dan kecantikan diri khas untuk suami. Bila kita kemas, cantik dan bersih suami pun sayang. InsyaAllah...



Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments: