Thursday 16 February 2012

BFF EVER - BERKAWAN, BERGEMBIRA DAN BERBAHAGIA BERSAMA...

Semalam buat perjumpaan secara mengejut dan tidak dirancang bersama BFF Princess. Happening sangat-sangat. Pertemuan yang singkat tapi penuh dengan kegembiraan. Walaupun kami berjauhan we cannot forget each other. Kenangan yang terindah dalam hidup Princess adalah berkenalan dan berkawan dengan mereka. 

Asalnya kami adalah rakan sekolej dan sekelas. Kami berkenalan sewaktu sesi pendaftaran untuk kemasukkan pelajar semester pertama. Berada di kelas yang baru, dengan rakan yang baru daripada pelbagai negeri membuatkan kami terasa asing buat seketika. Seperti pelajar tadika, untuk minit yang pertama mereka semua terlalu asing untuk diri ini. Minit kedua mula berkenalan dan bertanyakan nama. Minit yang ketiga senyuman mula terukir dan minit-minit yang seterusnya kemesraan mula terasa. Bila sudah timbul bibit kemesraan dan mula nampak talian persahabatan disitu. Tiada lagi gusar untuk berkongsi kesusahan dan kesedihan kerana mereka amat memahami. 

Sehingga sekarang, setelah lebih 3 tahun kami tidak lagi belajar didalam kelas yang sama dan tidak lagi menggilakan diri didalam kelas pensyarah-pensyarah kami, kami tetap mesra dan memahami antara satu. Kenangan itu masih segar diingatan hingga sekarang. Tiada yang tertinggal walaupun satu. Ianya akan tetap menjadi kenangan.

Princess dan Iffa.

Zahidah, Princess, Iffa dan Syu'ai.

Zahidah, Iffa, Almirah, Rafieda, Princess dan Syu'ai.

Princess, Iffa, Almirah dan Syu'ai.

Almirah, Zahidah, Iffa, Rafieda dan Syu'ai.

Almirah, Zahidah, Iffa, Rafieda dan Syu'ai.

Rafieda, Almirah dan Syu'ai.

BFF ever...


Almirah dan Auntie Syu'ai.

Almirah with aunties.


Rafieda dan Princess.

Zahidah, Iffa, Syu'ai dan Princess.

We are...

Princess dan Iffa.

Syu'ai dan Iffa.



Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments: