Wednesday 13 March 2013

BILA ADA ORANG KATA AKU KERA SUMBANG???

Ehem... Ya disini Princess sendiri nak buat pengakuan yang Princess ni kera sumbang. Ahahaha... Cara tak?

Okay fine, kenapa lah nak sibuk sangat pasal hal orang. Serius Princess rasa rimas weh. Sebab tu lah malas nak bercampur dengan orang.

Eh, tapi bukan tak bercampur langsung tau. Princess kenal jer kot mak cik, pak cik kat taman ni. Kalau ye pun Princess ni kera sumbang lah sangat haruslah aku ni tak kenal sapa-sapa kan.

Masalah nya sekarang ni yang kau nak kata aku ni kera sumbang kenapa?

Ada aku kacau hidup kau?

Oh sebab aku dah tak pergi senam robik yang kau anjurkan tu?

Ohoi hoi... Nak tahu kenapa aku tak pergi dah senam robik tu? Aurat mak cik, aurat... Faham.

Laki saya yang tak bagi join dah group senam robik tu.

Sebabnya senam robik tu dibuat kat tempat terbuka dan lagi satu. Lelaki boleh nampak je kita ni terkinja-kinja macam kera tau. Kan aurat tu... Tak tau ke bila kita terlompat sana terlompat sini habis semua bergegau. (Ha... Kan dah keluar bahasa Melaka aku.)

Lagi satu sebabnya aku tak nak campur dengan geng kau lah kan mak cik sebab mulut kau tu macam hareeeeeem...

Ha, suka jaja cite orang, suka jaga tepi kain orang tapi kain kau yang rabak tu kau tak nampak. Ni lah yang dikatakan "gajah depan mata kau tak nampak, tapi kuman seberang laut yang kau nampak."

Pergh... Sakit pulak hati kita ni!!!

Dah, dah... Lagi banyak Princess tulis lagi banyak ayat yang tak sepatutnya keluar kan? Ahahaha...

Okay fine...


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments: