Tuesday 5 March 2013

INI USAHA KAMI

Assalamualaikum semua...


Bulan Jun akan datang genaplah 3 tahun Princess dan Princess's Beloved Husband berkahwin. Selama hampir 3 tahun kami mencipta ruang hidup kami sendiri. Walau hampir menjangkau 3 tahun tapi kami tak pernah penat untuk berusaha bagi mendapatkan zuriat.

Walaupun usaha kami belum membuahkan hasil InsyaAllah kami tak akan berputus asa. Dengan semangat dan usaha kami InsyaAllah akan diredhai oleh Allah...

Alhamdulillah ini adalah sebahagian dari azam kami tahun ni. Salah satu azam utama kami suami isteri tahun ni. InsyaAllah akan dipermudahkan.

Sekarang ni Princess usaha cara kampung pula, berurut. Itu pun setalah 2 tahun usaha cara moden. InsyaAllah dengan usaha dan tawakal kami ini akan ada rezeki zuriat itu.

Sehingga ke hari ini sabar, usaha, doa, tawakal dan redha adalah peganggan hidup kami.

Suatu hari nanti InsyaAllah  Allah akan membalas ujian ini dengan sebuah kenikmatan yang tiada tolak bandingannya. InsyaAllah...

"Ya Allah, Kau kuatkanlah hati kami dengan apa yang Kau telah uji. Kami redha ya Allah. Kami hanya dapat berserah dan bertawakal ke padaMu ya Allah. Muliakanlah usaha kami dan redhailah tawakal kami. Amin amin ya rabbal'alamin."


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments: