Monday 11 July 2011

~BUNTU~

Hati ini berbelah bahagi. Antara YA dan TIDAK.
Apa yang perlu dilakukan???
Fikiran ini terlalu BUNTU memikirkan keadaan diri.
Ingin bersenang-lenang tanpa masalah. Apa perlu aku tulis untuk menyatakan sebab aku perlu PERGI?
Apa yang aku perlu beritahu untuk menyatakan aku MALAS dengan semua ini?

~~MEMENINGKAN KEPALA~~

HATI ingin diSINI... Tetapi BADAN dan OTAK ingin BEBAS...

~~BUNTU~~

Rumitnya hidup ini... Perlu menempuhi hari dengan masalah yang TIDAK akan SELESAI selagi aku diSINI.

OTAK memberitahu - Selagi kau diSINI kau tidak akan senang
BADAN pula memberitahu - Selagi kau tidak pergi kau tak akan BEBAS seperti orang lain
Tapi HATI berkata - DiSINI lah tempatnya. Semuanya bermula disini. Kau dapat merasakan semua masalah yang tidak pernah kau hadapi. Lihat kau boleh mengatasinya. Kau seorang yang kuat. Kau boleh menghadapi semua ini. PERCAYALAH..

Tapi...
OTAK dan BADAN
Terus memberontak ingin PERGI...
HARUSKAH????
Apa yang perlu diri ini ikuti????
HATI, BADAN atau OTAK????


PRINCESS terlalu BUNTU

No comments: