Friday 29 July 2011

~~P.R.I.N.C.E.S.S.~~

Kenapa Princess suka guna nama Princess walhal IBU & AYAH Princess dah bagi nama yang cukup indah pada Princess. Huhuhu... Kenapa eark???
Hmm... Sebab... Oups... Princess bukan suka berangan ye... Sebab Princess nak jadi macam Puteri Kayangan. Ahahaha... Ye ye je...
Princess suka guna nama PRINCESS. Sebab boleh buat Princess berangan sekejap yang Princess adalah PRINCESS or Tuan Puteri... Aha... Boleh??
Dulu Princess adalah seorang yang malas. Oups... Bukan terlalu malas ye. So IBU Princess selalu cakap cam ni. "Ni malas-malas ni nak jadi apa ha? Tuan Puteri pun tak malas macam ni tau." Aha... Sejak dimarah sebegitu Princess pun suka sangat la dengan perkatan Princess atau Puteri ni. So dengan itu lekatlah nama PRINCESS. Nama Princess juga Princess telah gunakan pada kawan-kawan Princess yang lain iaitu Princess Syu'ai & Princess Ika. Uhuhuhu.. Kami bertiga adalah BFF (BEST FRIEND FOREVER & BE FABULOUS FOREVER) okay...

So Princess akan tetap jadi Princess. Dan kamu tetap akan menjadi kamu. Jadilah apa yang kamu rasa berguna pada diri kamu. Kerana kamu tahu apa yang terbaik untuk kamu.

No comments: