Wednesday 11 January 2012

BLING-BLING WITH ME - PRINCESS

Sebenarnya dah lama nak post entry mengenai jahit-menjahit manik ini. Tapi asyik lupa je. Hmm... Sekarang ini memandangkan Princess dah teringat jadi Princess post la entry mengenai bling-bling your baju with Princess. Wah... Title ke statement tu...

Okay, mula-mula Princess nak cerita dulu. Dua tiga hari lepas BFF Princess, Syu'ai ada datang ke rumah Princess. Masa sembang-sembang itu ini, dia ada request something dengan Princess. Dia nak kami jadi rakan seperniagaan. Wah gitu, kelassss... First, Princess tanya nak buat business ape? Dia kata nak jadi partner untuk  ambil tempahan menjahit manik. Wah gitu dia... Princess suka lah... Sebab itu memang bidang kegemaran Princess sejak dari dulu lagi. Maklumlah nak masuk sekolah fesyen tak lepas lagi kelayakan, jadi dengan cara ini sajalah Princess mengasah bakat semulajadi gitu. Jadi Princess setujulah. Jadi dengan kesukaan yang melampau Princess minta izin Princess's Beloved Husband untuk berniaga bersama BFF Princess itu. Kerjanya senang sahaja. Duduk rumah dan tunggu customer hantar baju. That's all... Lepas itu mula menjahit... Waaah... Suka-suka.. 

Jadi jika anda yang mahukan baju anda ala-ala mak datin bolehlah request pada Princess untuk bling-blingkan baju korang. Tak kiralah anda dari mana, Princess sedia ambil tempahan dari seluruh negeri Malaysia. Boleh guna pos laju atau courier. Harga untuk tempahan menjahit tidak terlalu mahal sebab boleh dibawa berunding dan harga adalah berpatutan. Material yang digunakan adalah dari high quality okay, dari benang hinggalah ke manik semuanya high quality sebab Princess juga menggunakan manik yang sama pada semua baju Princess yang telah dijahit manik. 

Dibawah ini adalah antara baju-baju kurung Princess yang telah dijahit manik... 
Check it out :-









Ini adalah sebahagian koleksi yang Princess ada. Sebenarnya banyak lagi. Jadi, jika ada sesiapa yang berminat boleh contact or PM di FB - carian Princess Nurul Atie. (sorry sebab tak letak app. untuk FB di page ini.) Boleh juga request disini just comment.

No comments: