Wednesday 25 January 2012

KEHIDUPAN

Assalammualaikum... Hi you all's... Wah habis laman sesawang Princess ini penuh dengan sawang-sawang. Macam lama sangat lah terbiar kan.

Hah? Kemana menghilang? Hehehe... Dah hampir seminggu Princess demam. Kali ini demam betul-betul menguji diri dan kesabaran Princess... Bukan apa demam sekali dengan asma. Hmm... Memang sakit lah kan.

Macam biasa kalau demam sekali dengan asma memang perlu sangat-sangat untuk berjumpa dengan doktor. Dan seperti biasa juga bila dah berjumpa dengan doktor, doktor suruh sedut lah. Maksudnya, perlu sedut gas oksigen sekali dengan ubat. Bagi mereka-mereka yang sama penyakit seperti Princess pasti tahu.

Bila selesai sedut gas barulah terasa lapang semula dada ini. Sebelum sedut gas ini tak payah cerita lah azabnya macam mana. Memang mengerikan sedikit lah kan. Tapi, alhamdulillah Allah telah memberi jodoh yang baik untuk Princess. (Apa kena mengena ya) Bukan apa Princess bersyukur sangat sebab dikurniakan oleh Allah seorang suami yang tidak mementingkan diri sendiri. Selama Princess sakit Princess's Beloved Husband lah yang berjaga malam supaya Princess tidak rasa sakit sangat. Dia jugalah yang tolong urut dan sapu ubat semasa Princess rasa sesak nafas.

Terima kasih Ya Allah kerana engkau telah kurniakan padaku suami sebaik dia, aku bersyukur dengan anugerah itu.



Published with Blogger-droid v2.0.3

No comments: